meer regelmaat - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu meer regelmaat - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

meer regelmaat

Blijf op de hoogte en volg Ante

05 Maart 2014 | Oostenrijk, Wenen

Grüß Gott, hier weer een nieuw reisverslag vanuit wenen.
Vorige week maandag begon alweer de tweede schoolweek, dat went best snel om weer naar school te gaan eigenlijk. voor het eerst 4,5 uur les best wel lang. in de avond nog gezellig geskypt met tim. Dinsdag was ik overdag de hele dag vrij dus in de ochtend maar eens op zoek gegaan naar het hundert wasser haus. Het ziet er echt leuk uit met al die kleuren en een schots en scheef huis. in de middag nog wat boodschapjes gedaan en wat huiswerk. in de avond les macro economie niet echt mijn favoriete vak deze keer ging het vooral over filosofen en geschiedenis niet echt iets wat me interesseert.

Woensdag in de ochtend heel erg op het gemakje gedaan, in de middag duitse les . we moesten een gedicht in het duits voordragen , liefst op een theatrale manier , echt lastig om te doen. Daarna snel naar huis om wat te eten. om 18.00 met Erasmus naar de ijsbaan , gezellig geschaatst in het begin vond ik het wel eng maar naar het einde toe ging het steeds beter. was eigenlijk leuker dan gedacht dus ik ga het nog een keertje doen denk ik.

Donderdag ook pas weer s'middags les , wat een hard studenteleven toch kan elke dag uitslapen. deze keer de opdrachten les van prijsstrategieën. in de avond lekker geskypt, nederlandse tv gekeken en natuurlijk ook meteen wie is de mol echt spannend om te kijken en leuk.

Vrijdag hele dag les gehad in de tussenuren wel weer even terug naar huis geweest.

Zaterdag eigenlijk beetje van alles en nog wat gedaan. eerst even naar bibliotheek geweest om engelse en duitse boeken te halen. ik lees best veel hier. in de middag even wezen kijken waar de zumba les gegeven zou worden en nog naar de stad geweest o.a om een tasje te kopen voor het uitgaan. Zaterdagavond voor het eerst hier uitgeweest het was de semester opening. maar ik weer al weer dat ik niet van uitgaan hou, het waren teveel mensen en weinig ruimte om te dansen. wel gezellig kunnen kletsen.

Zondag was mijn huiswerkdag en ik heb een grote wandeling door het park gemaakt. is echt groot , met voetbal en sportvelden, skatepark, grote vijver, mountainbike parcours enz.

nou dat was het weer ik kom snel weer met een nieuw reisverslag
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 14397

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: