a lot of sunshine - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu a lot of sunshine - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

a lot of sunshine

Blijf op de hoogte en volg Ante

14 Maart 2014 | Oostenrijk, Wenen

Hoi hoi hier is die dan een nieuw verslag uit wenen.
De titel zegt het al het is super mooi weer en daar heb ik dan ook al flink van genoten. Er zit een groot park achter het prater en daar kan ik lekker wandelen en ik heb een grote vijver ontdekt waar bankjes staan. Dus van de week al paar keer lekker met een leesboek en wat te drinken in het zonnetje gezeten. ik heb eigenlijk veel te warme kleding mee dus ik moet maar eens op zoek naar wat zomerse kleding. Wie had dat gedacht in oostenrijk.

Vorige week weer af en toe naar school geweest , ik heb gelukkig best wel een fijn rooster. op woensdag was ik onverwachts vrij dus rustig aangedaan en s'avonds naar de loca bar. de cocktails waren het eerste uur maar 0,50 euro dus ik nam een tequila Sunrise , ik vond het alweer te sterk dus daarna maar iets zonder alcohol genomen. was gezellig om er even uit te zijn.
Zaterdag heb ik eerst uitgeslapen en boodschappen gedaan. in de middag afgesproken met leonie om te gaan winkelen in het winkelcentrum in siebenhirten. we konden het eerst niet vinden maar na het gevraagd te hebben uiteindelijk wel. ik heb niks gekocht maar was wel leuk daarna zijn we uit eten geweest bij vapiano. we wilden eigenlijk nog naar de bios maar we hebben lekker gooische vrouwen gekeken bij leonie op de kamer. Zondag was mijn huiswerkdag en weer genoten van de zon natuurlijk.

Maandag kreeg ik een mail dat ik een stage heb in Valencia voor september tot januari Super blij mee natuurlijk. het is bij anecoop dat is een internationaal bedrijf en leider in spanje voor de verkoop van groente, fruit en wijn. ik zal daar voornamelijk administratieve en commerciele activiteiten hebben en als mijn spaans goed genoeg is mag ik ook contact hebben met klanten. Spannend allemaal maar nu al zin in. Daarna nog lekker naar zumba geweest.

Woensdag hele lange dag op school van 8.30 tot 22.00. gelukkig wel met wat tussenuren. ik moest een test doen voor spaans om mijn niveau te bepalen gelukkig had ik 44 van de 50 punten dus ik mag het niveau doen wat ik wilde. In de avond maar op school gegeten en een oreo koekjes shake gedronken.

Gisteren was ik vrij . in de ochtend eens gaan kijken bij schloss schönbrunn en in de middag anecoop gebeld om nog wat vragen te stellen. en nog lekker naar het park geweest. Vanmiddag weer naar school en morgen ook maar alleen om mijn presentatie voor duits te doen.

nou dat was het weer tot snel x

  • 14 Maart 2014 - 15:04

    Tineke:

    hoi ante, als je het zo leest is het toch een hele
    leuke ervaring in wenen, we zien er naar uit om je binnenkort op te zoeken xxxxx

  • 25 Maart 2014 - 20:49

    Belinda:

    Lieverd als eerste ven harte gefeliciteerd met je stageplek echt top meid en wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt xxx een dikke knuffel liefs Belinda Dennis en Priscilla

  • 26 Maart 2014 - 11:58

    Ante Biemans:

    dankjewel ben er echt heel blij mee :) ja het gaat goed hier natuurlijk ook wel af en toe heimwee maar dat hoort erbij xxxxxxdikke knuffel terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 14393

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: