druk, druk, druk - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu druk, druk, druk - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg Ante

06 Mei 2014 | Oostenrijk, Wenen

hoi het heeft even geduurd maar hier even een kort verslag vanuit wenen.

Ik heb het de afgelopen weken vooral heel druk met school gehad , 6 toetsen in 3 weken . Ik heb vooral heel veel geleerd.
ik heb er morgen en overmorgen nog een en dan kan ik weer even adem halen. ik heb helaas 1 toets niet gehaald baalde er enorm van maar de helft van de klas heeft hem niet gehaald en het was het lastigste vak namelijk macro-economie met filosofen en van alles. Gelukkig is er een 2de kans. En duits heb ik terug en dat had ik gelukkig goed gedaan. Voorderest afwachten maar.
Natuurlijk ook af en toe genoten van het mooie weer , het is lekker dat er een park voor de deur ligt :) op 1 mei was het hier een feestdag met muziek en activiteiten.

Afgelopen zaterdag naar podersdorf geweest naar het wk kitesurfen, windzeilen en het seaside festival. We vertrokken al op tijd met de erasmus groep naar podersdorf en iedereen kon al aan het bier. Helaas was het geen mooi weer , koud en regenachtig maar we hebben vanuit een tent toch wat kunnen zien. S'avonds uit eten geweest bij een oostenrijks restaurant en daarna door naar het festival. Er waren 5 verschillende plekken met muziek, het was gezellig maar wel lang. Lag uiteindelijk rond 4 uur in mijn bed, laat voor mijn doen :P

ik heb een groep van nederlanders in wenen gevonden op facebook en donderdag ga ik daarom naar de hollandse avond. vooral leuk straks met de wk wedstrijden. Dit weekend komt tim me opzoeken dus dat is super leuk!

ik kom snel weer met een nieuw verslag
x

  • 07 Mei 2014 - 17:10

    Belinda:

    Hoi lieve ante wat fijn om weer iets van je te lezen en wat fijn dat je het zo naar je zin heb nou 1toets niet gehaald ja dat is balen maar ja dat kan ook een keer gebeuren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 14392

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: