Zomers - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu Zomers - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

Zomers

Blijf op de hoogte en volg Ante

12 Juni 2014 | Oostenrijk, Wenen

Hoi hoi hier weer eens een nieuw en bijna een van de laatste reisverslagen vanuit wenen.

eind mei ben ik naar het concert bij schonbrünn geweest , was wel mooi maar niet zo mijn muziek. Op die vrijdag gezellig met leonie en miriam gewinkeld en daarna uit eten geweest bij een Amerikaans restaurant. En op zondag zijn we naar het hundertwasserhaus geweest en naar het praterpark. Daar zijn we nog in een boomstamattractie, achtbaan en nog een waterattractie geweest, was erg gezellig.

in de week daarna werd het al langzaam steeds mooier weer en sinds vorige week vrijdag zijn de temperaturen boven de 30 graden, dus echt heerlijk zomer weer. Daar moest ik natuurlijk even van gaan genieten , dus eerst op vrijdag voor de eerste keer een citybike gehuurd. Wel een oranje natuurlijk als Nederlandse. Lekker door het praterpark gefietst en zo toch al gauw 15 km gefietst en tussendoor even op een bankkje zitten lezen. Zaterdag en zondag ben ik samen met mijn huisgenoot paula naar het zwembad geweest , het was echt heel druk en we moesten zelfs in de rij staan om naar binnen te gaan. Zaterdag zijn we daarna nog uit eten geweest . Mijn bikini staat erin, ben nog niet heel bruin maar het basiskleurtje zit erop.

Maandag lekker dagje thuis geweest en beetje aan school gewerkt en s'middags nog maar een keertje een citybike gehuurd. Dinsdag was het nog steeds zo warm dat ik s'middags weer naar het zwembad ben geweest en s'avonds heb ik pannenkoeken gebakken.

Gister was mijn enigste dag van school , had een toets van Duits en ik heb Duits gehaald met in totaal 94 van de 100 punten over 4 onderdelen gehaald dus dat zijn weer 5 punten binnen. Vandaag ben ik wezen winkelen en heb het gepresteerd echt helemaal niks te kopen, behalve een lekker yoghurt ijsje. Nu ben ik vrij tot volgende week woensdag en dan heb ik alleen nog een Spaanse les ,eigenlijk dus al vakantie.

Morgenavond het WK voetbal , heb er al zin in om het te kijken. ik ga het in een café kijken met allemaal Nederlanders in mijn bavaria jurkje, rood wit blauw oorbellen en nog meer.

Nou dit was het weer , er komt nog 1 verslag vanuit wenen en dan ben ik weer thuis!
Xxante

  • 12 Juni 2014 - 17:31

    Belinda :

    Lieverd wat heerlijk om te lezen dat je zit te genieten van het mooie weer nog heel even en dan ben je weer thuis nou ja thuis na een dag ga je weer weg maar deze keer met je ouders heerlijk meid wij zien je weer in augustus xxx liefs vanuit Haarlem

  • 13 Juni 2014 - 06:47

    Natas:

    Hey Ante...nog n paar weekjes idd en dan ben je al weer terug! Tot heel snel xx

  • 13 Juni 2014 - 10:33

    Ante Biemans:

    hoi ja ik ben al aan het aftellen en nog aan het genieten van de laatste 2 weken tot snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 14395

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: