la buena vida - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu la buena vida - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

la buena vida

Blijf op de hoogte en volg Ante

05 Oktober 2014 | Spanje, Valencia

Hola buenas dias,
hier weer eens een verslagje vanuit Valencia. het gaat heel goed hier ik heb het echt naar mijn zin. De spaanse cultuur is heel relaxt en dat bevalt me wel.

De afgelopen 2 weken weer 5 dagen per week gewerkt , er is nu nog niet zoveel te doen dus af en toe is het wel een beetje saai maar het is wel gezellig. Elke ochtend ga ik mee met de almuerzo dan ga ik met een paar collega's ergens wat drinken en zij eten er dan een broodje bij. En in de middag heb ik altijd 2 uur pauze best wel lang dus meestal ga ik maar een beetje lezen. Inmiddels al 4 spaanse lessen gehad, ik heb priveles eerst vond ik er eigenlijk niks aan we praten over films , legendes dus ik heb gevraagd of ik business spaans mag gaan doen. En gelukkig ga ik daar komende dinsdag mee beginnen dus ben benieuwd :)

ik heb me suf gezocht voor een sport maar dat is nogal lastig hier overal is er wel iets en doordeweeks heb ik niet zoveel tijd en zin ivm de lange werkdagen. ik loop wel veel en misschien dat ik toch maar ga beginnen met hardlopen. De temperaturen zijn hier nog steeds heel hoog het is van de week zelfs nog 30 graden geweest en ook vandaag is het weer heerlijk warm misschien dat ik nog even naar het strand ga nu het nog kan.

Vorig weekend ben ik samen met mijn huisgenoten eerst naar een leuke winkel met hebbedingetjes geweest en vervolgens naar mercado central dat is een hele grote markt met groente, fruit, vlees en vis, het is wel relatief duur maar leuk om een keer gezien te hebben. In de middag ben ik met mijn chinese huisgenoot sabrina naar de stad geweest en dat was gezellig.

Gisteren ben ik samen met sabrina naar Sagunto geweest dat is een stadje buiten valencia. Eerst zijn we naar een marktje geweest en daarna de heuvel opgeklommen naar een kasteel. Na de klim hadden we wel een lunch verdiend dus we hebben het menu del dia genomen. De spanjaarden snappen helaas niet echt wat vegetarisch is dus dat was weer een ervaring. Daarna zijn we in valencia nog even wezen winkelen en we hebben samen gekookt.

De tijd gaat hier gevoelsmatig heel snel , ik ben al aan het aftellen tot mijn ouders komen en ik heb een ticket geboekt om met kerst 1,5 week naar huis te komen. Ondertussen ben ik me ook al aan het orienteren op mijn afstudeerstage wat heel waarschijnlijk ergens in duitsland wordt.

Nou dit was het weer voor nu, ik zal de eerste foto's uploaden.

Adios, Beso Ante X

  • 05 Oktober 2014 - 12:34

    Tineke:

    Hoi ante, wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt, je bent echt een wereldburger aan het worden, je past je overal weer aan en heb hele leuke internationale contacten,en ook super dat ze op het werk zo leuk zijn.xxxxx


  • 05 Oktober 2014 - 15:44

    Belinda:

    Hoi lieverd

    Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat xxx houden zo en heb je onze kaart al binnen ???

    Dikke kus vanuit Haarlem xxx

  • 07 Oktober 2014 - 15:11

    Elina:

    Hola!

    Je kent me niet, maar kwam je blog tegen. Ik loop op dit moment ook stage in Valencia.
    Leuk om te lezen dat je veel dingen een beetje hetzelfde ervaart. Ik vind het ook lastig met het sporten, maar ben toch gestart met hardlopen hier. Tegen de avond is het qua temperatuur wel redelijk te doen.
    Nou have fun.

  • 07 Oktober 2014 - 16:54

    Ante Biemans:

    hoi elena leuk dat je een berichtje doet. misschien is het leuk om een keer af te spreken of om een keer samen te hardlopen groetjes ante

  • 08 Oktober 2014 - 09:10

    Elina:

    Ja lijkt me leuk! Als je wil kan je me toevoegen op facebook (Elina Coerts)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Stage Valencia

Gedurende 5 maanden loop ik stage bij Anecoop in Valencia.

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2015

ultimo reisverslag

22 December 2014

december

02 December 2014

saludos uit valencia

10 November 2014

bijna op de helft

20 Oktober 2014

zomerse temperaturen
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 14388

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: