ultimo reisverslag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu ultimo reisverslag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

ultimo reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Ante

20 Januari 2015 | Spanje, Valencia

hola a todos,
hier mijn laatste reisverslag vanuit valencia. Nou 24 dec was het zover even naar huis voor kerst en oud&nieuw. na een korte vlucht kwam ik aan op rotterdam en even later was ik weer thuis. Hoe raar ook maar het voelde eigenlijk meteen alsof ik helemaal geen 3,5 maand weg was geweest. in de 1,5 week thuis lekker genoten en uitgeslapen en leuke dingen gedaan.

op 4 januari vloog ik weer terug voor mijn laatste maand in valencia. een voordeel is het soms nog steeds zomerse weer met temperaturen rond de 25 graden! maandag begon ik gewoon weer met stage, maar gelukkig maar 0,5 dagje en dinsdag vrij vanwege wederom een feestdag. in dat weekend naar het winkelcentrum geweest want overal is er grote uitverkoop. daarna nog lekker een terrasje gepakt in de stad. Vorige week ook weer hele week stage, vind om 7 uur opstaan nog steeds vroeg!

afgelopen weekend naar een soort feest geweest waar ze paarden en dieren hadden versierd en die werden dan gedoopt. s´avonds lekker uit eten geweest bij een nieuw restaurant. zondag rustig aan gedaan en eindelijk mijn verslag voor school helemaal afgemaakt.

nu alleen deze week nog stage , met donderdag vrij ivm feestdag en volgende week ook nog en dan is het weer tijd om naar huis te gaan.

het is weer een leerzame tijd geweest met af en toe moeilijke dagen maar overal het algemeen is het goed geweest. lekker van het weer kunnen genieten en toch ook van de stad. ik weet wel dat ik niet perse in spanje wil wonen want mentaliteit is toch anders en de taal is leuk maar ook wel lastig en vooral snel-

nou 19 februari vertrek ik voor 4,5 maand naar munchen en uiteraard ga ik weer een reisverslag bij houden.

tot hopelijk in nederland en anders tot mijn volgende reisverslag vanuit munchen dit keer.

saludos y besos,
ante

• 20 Januari 2015 - 18:06

Wil Wendt:

Hoi Ante,

Een heel mooi reisverslag en wens jou heel veel succes in munchen en meiske steun jou moeder want dat heeft ze zeker nodig .
    Dikke knuffel en als je uit munchen terug komt wil ik jou wel eens ontmoeten hier in het mooie brabant en natuurlijk wel met Tineke en Michel en wie weet een mooie man met jou.

Geniet ervan schat DOEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

• 21 Januari 2015 - 12:37

Ante Biemans:

hoi wil, dankjewel voor je leuke reactie. lijkt me leuk jullie weer eens te zien. doei doei