Tschüss - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu Tschüss - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

Tschüss

Blijf op de hoogte en volg Ante

24 Juni 2014 | Oostenrijk, Wenen

Grüß Gott, hier het laatste reisverslag vanuit wenen!
de 5 maanden zijn heel snel voorbij gegaan en ik ga wenen zeker missen. Het is een mooie stad waar veel te doen is maar waar je je ook terug kunt trekken en van de rust in bijvoorbeeld een park kunt genieten.

De afgelopen 2 weken heb ik eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan, ik heb nog een tour langs bijna alle bezienswaardigheden gedaan en nog paar keer gewinkeld. Voorderest een aantal keer een citybike gehuurd om lekker in het prater park te fietsen en een boekje zitten lezen in het park. Ik heb hier het WK gevolgd in een cafe vol met nederlanders, alle drie de keren in oranje outfit natuurlijk, 2 keer bavariajurkje en 1 keer voetbalshirt met de geluks huphamster van de AH , rood wit blauw oorbellen en oranje gelakte nagels. Gister na het WK samen met leonie nog een taartje gehaald en buiten op een scherm stukje opera gekeken.

ondertussen voor de zomervakantie nog een weekje berlijn geboekt met tim , ik zie een leuke zomervakantie tegemoet met 2 weken griekenland, berlijn. weekend festival zand, ride for the roses en nog meer.
Morgen heb ik mijn laatste toets van Spaans en als het goed is heb ik heel lang geen toetsen meer , ik heb alleen nog een jaar stage en afstudeerstage lopen.
Komende donderdag nog laatste keer naar schonbrunn en de middag en avond gezellig doorbrengen met paula en leonie.

Het waren 5 leerzame maanden , waar ik erg van heb genoten met af en toe natuurlijk wel even een dipje , maar ik had het voor geen goud willen missen. Ik heb wel zin om weer naar huis te gaan maar ik ga wenen ook wel heel erg missen.

Waarschijnlijk vertrek ik op 11 september naar mijn mijn volgende avontuur : stage in valencia voor 5 maanden ik kijk er al naar uit al vind ik het ook al wel spannend. Ook dan ga ik weer een reisverslag bij houden dus ik zou zeggen leuk en bedankt dat jullie mijn verslag hebben gelezen en tot in nederland of tot september als ik weer met een nieuw reisverslag kom over mijn nieuwe avontuur

Xxante

  • 24 Juni 2014 - 21:22

    BelindA:

    Lieverd wat een mooi tijd het jij gehad daar in Wenen het is zeker een mooi stad en wat een heerlijk voor uitzicht van de zomer en dan weer een avontuur lieverd maar eest gaan we je gelukkig nog zien voor je weer weg gaat lieverd xxx tot aug xxx en geniet van je thuis komst xxxx liefs en een dikke knuffel vanuit haarlem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 14458

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: