laatste maand - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu laatste maand - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

laatste maand

Blijf op de hoogte en volg Ante

30 Mei 2014 | Oostenrijk, Wenen

Hoi hoi het is alweer een tijdje geleden dus hier dan weer een nieuw reisverslag. Vanaf vandaag gaat de laatste maand alweer in , dus nog maar 4 weekjes en dan kom ik weer naar Nederland!

In de afgelopen 2 weken ben ik onder andere naar het holi colour festival geval , dat is een festival met dance muziek en waar iedereen zakjes met kleurenpoeder krijgt om die vervolgens in de lucht te gooien. Het festival zelf was niet zo , maar wel leuk om die kleuren de lucht in te gooien en het was gezellig met de 3 meiden waarmee ik was. Daarna zijn we nog even ergens wat gaan drinken om weer beetje op te warmen het was namelijk niet zo lekker weer.

Met de klas van distributie ben ik naar het logistieke centrum van de Spar geweest ,dat was erg interessant en leuk om te zien. We kregen een rondleiding en we konden allemaal vragen stellen. Op vrijdag was het zo mooi weer dat ik lekker naar het zwembad ben geweest om ervan te genieten. Ik ben zelfs beetje verbrand en voor het eerst weer in bikini en ook gezwommen , was even lekker.
In het weekend moest ik helaas weer gaan leren voor de toetsen en werken aan een werkstuk van engels. Gelukkig zijn de toetsen naar mijn gevoel wel goed gegaan dus afwachten maar weer. Vanaf nu nog maar 1 dag in de week les dat vind ik eigenlijk wel jammer want dan duren de dagen best lang.

Maandag kreeg ik een berichtje van een vriendin dat er een geheim concert van de common linnets zou zijn voor maar 150 personen. We dachten we kunnen het op zijn minst proberen en ja hoor het lukte . Super leuk natuurlijk en we mochten meteen op de foto met ilse en het was echt heel leuk om die mooie liedjes te horen.

Gister was het niet zo lekker weer dus beetje tv gekeken en gelezen en gisteravond met mijn huisgenoot naar zomernacht concert bij schönbrunn geweest het was er heel druk en best koud. Het was niet helemaal mijn muziek smaak maar toch leuk om er bij te zijn geweest.

Vandaag ben ik wezen winkelen en nog een leuk jurkje en t-shirt gekocht. En toen kwam ik nog 2 klasgenoten uit Nederland tegen dus toen hebben we met zijn drieën gewinkeld en nog lekker uit eten geweest.

Ik heb op het moment best wel veel last van heimwee maar het zijn gelukkig nog maar 4 weken dus gewoon dagen aftellen. Als iemand nog zin heeft een keer te skypen stuur me gewoon even een berichtje via facebook :)

Tot snel weer Xxante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 14451

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: