zomerse temperaturen - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu zomerse temperaturen - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

zomerse temperaturen

Blijf op de hoogte en volg Ante

20 Oktober 2014 | Spanje, Valencia

Hola a todos,
hier is die dan een nieuw reisverslag vanuit Valencia. De afgelopen 2 weken weer 5 dagen per week stage gelopen, het ritme begint langzaam te wennen van vroeg opstaan en lange dagen maken.

op donderdag 9 oktober was het hier de dag van Valencia, dus dat betekende een vrije dag! in de middag ben ik samen met een nederlands meisje gaan lunchen in de stad, erg fijn om iemand uit nederland te ontmoeten :). Daarna ben ik bij het volksdansen gaan kijken. het was dik boven de 30 graden en samen met mijn huisgenoot zaten we in de brandende zon, maar het was erg leuk om te zien, daarna lekker een yogurtijsje gaan eten.

in het weekend op zaterdag voornamelijk inkopen gedaan voor de week en nog even naar de stad, dat is het voordeel dat die zo dichtbij is. Op zondag samen met mijn huisgenoot naar de dierentuin geweest, was leuk om te zien , we hadden ook heel mooi weer alleen aan het einde ging het regenen. Daarna samen pizza gemaakt en gegeten.

Afgelopen week was ik op donderdag vroeg klaar met werken dus dat was fijn. helaas was ik wel heel erg verkouden en voelde me daardoor niet zo lekker. Dit weekend ben ik zaterdag samen met het nederlandse meisje naar het strand geweest en daarna gezellig uit eten bij de pizzeria. Gisteren eerst naar het winkelcentrum geweest en daar een ijsje wezen eten in de stad. Ook nog even gefietst en 2 keer geskypt. Zo af en toe heb ik heimwee maar ach dat hoort erbij, over het algemeen heb ik het heel goed naar mijn zin.
de temperaturen zijn hier hoger dan normaal, de komende 2 weken minimaal 26 graden met af en toe uitschieters.

ondertussen ben ik al aan het solliteren voor mijn volgende stage die heel waarschijnlijk ergens in duitsland gaat plaatsvinden.

nou dit was het weer voor nu

tot snel Xxx

• 20 Oktober 2014 - 18:53

Tineke:

hola ante,
    leuk om weer een verslag van je te lezen, heerlijk ook dat je af en toe op stap kunt met een nederlands meisje, het voelt dan toch weer even dichtbij nederland als je met iemand uit je eigen land kunt kletsen. love you