bijna op de helft - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu bijna op de helft - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

bijna op de helft

Blijf op de hoogte en volg Ante

10 November 2014 | Spanje, Valencia

Hola a todos,
het heeft even geduurd maar hier is weer een nieuw reisverslag.

De afgelopen weken weer stage gelopen, inmiddels ben ik goed gewend en alles gaat een beetje op de automatische piloot. Mijn collega´s zijn heel aardig dus dat is wel heel fijn. Ik mis soms een beetje uitdaging, aan de andere kant is het een stage en is het logisch dat je niet alles kunt doen.

Tijdens het werk heb ik genoeg tijd om aan een opdracht voor school te werken en ik ben heel druk met solliciteren voor een afstudeerstage. Ik heb nu meerdere sollicitaties voor Duitsland gedaan en ga nu toch ook maar solliciteren voor Nederland ook al heeft dat niet mijn voorkeur. Het is afwachten op reacties en ik hoop dat er binnenkort positief nieuws is. Als iemand nog een evt. stageplek weet dan hou ik me aanbevolen :)

Eind oktober ben ik voor de laatste keer naar het strand geweest, ik dacht ik neem het er nog even van :) nu zijn de temperaturen echt aan het dalen. in de ochtend als ik naar het werk ga is het nog maar tussen 11-15 graden en overdag lopen de temperaturen gelukkig nog wel op tot net boven de 20. 3 weken geleden in het weekend voor het eerst naar een groot winkelcentrum geweest en daarna lekker uit eten. ik doe het nu eigenlijk heel rustig aan in het weekend vorig weekend lekker uit eten geweest met mijn huisgenoten en een nederlands meisje.

Afgelopen zaterdag weer naar het winkelcentrum en s´avonds met zijn drieeen zelfgemaakte lasagna gegeten en daarna nog een drankje gedaan. Gisteren een luie dag gehad alleen even naar stad gefietst en gelopen en beetje tv gekeken.

ongeveer 1 keer per week ga ik ook even lunchen in de stad want die 2 uur pauze zijn echt veel te lang voor mij :P

ik heb al paar pogingen gedaan voor zumba , maar eerst kon ik het niet vinden en de tweede keer bleek het niet op vrijdag te zijn, Dus nu ga ik het vanavond voor de derde keer nog keertje proberen.

voorderest is het nu aftellen tot mijn ouders komen, het is volgende week donderdag al! kan niet meer wachten ! misschien dat ik aankomende zondag nog op exursie ga naar een eiland en grotten maar dat is nog niet zeker,

nou dat was het weer voor nu

besos X ante

  • 10 November 2014 - 17:31

    Tineke:

    Leuk om weer een verslag van je te lezen en heerlijk dat we volgende week weer even samen kunnen zijn, lekker knuffelen en van elkaar genieten

  • 10 November 2014 - 17:42

    Belinda:

    Hoi lieve ante

    Wat leuk om wat over je te lezen ook al hebben we geskype is iets toch ook welnweer leuk succes met je Soemba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Stage Valencia

Gedurende 5 maanden loop ik stage bij Anecoop in Valencia.

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2015

ultimo reisverslag

22 December 2014

december

02 December 2014

saludos uit valencia

10 November 2014

bijna op de helft

20 Oktober 2014

zomerse temperaturen
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 14449

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: