laatste dag - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Ante

01 September 2013 | Frankrijk, Volonne

Bonjour bonjour hier een laatste verslag op mijn lastste dag hier. Deze weekeen leuke week gehad die best snel voor bij is gegaan. Ik heb veel zin om naar huis te gaan maar vind het toch ook wel weer jammer dat het voorbij is.

Deze week heb ik nog veel aan het zwembad gelegen en natuurlijk gewerkt. Ook heb ik zumba met marianne gedaan heb ik nog wat gedronken op het terras en heb ik de shows bekeken. Vrijdagavond nog even naar de disco geweest en nog even in het huis gekletst. Gister hebben we de periode hier afgesloten door met zijn allen uit eten te gaan in sisteron dit was heel leuk. Vanochtend iedereen uitgezwaaid en vanmiddag nog even van de zon genieten en vanavond nog wat drinken met mijn collega's van de receptie

Tot in nederland xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Volonne

mon expérience en France

ik ga 9 weken werken op camping l'hippocampe in volonne!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

laatste dag

24 Augustus 2013

leuke week

14 Augustus 2013

op het gemakje

09 Augustus 2013

plezier

04 Augustus 2013

de tijd gaat snel
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 14462

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: