leuke week - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu leuke week - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

leuke week

Blijf op de hoogte en volg Ante

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Volonne

Hoi hoi hier is dan eindelijk een nieuw reisverslag vanuit frankrijk. Afgelopen week een hele leuke week gehad. Ik heb een leuk meisje leren kennen en haar moeder. Ik heb de hele week met ze opgetrokken. Maandag weer naar het zwembad geweest ik probeer nog zoveel mogelijk zon mee te pakken en in de middag weer gewerkt s'avonds was er brandweer en ambulance op de camling omdag er een meisje van een klimrek op haar nek was gevallen. Daarna nog even wezen kijken bij de karaoke.

Dinsdag ook weer gewerkt en ik mocht weer met de golfkar over de camping rijden echt leuk. S'avonds waren er paar kraampjes op de camping en heb ik nog gezellig wat gedronken op het terras met sylvia en haar moeder.
Woensdag een hele gezsllige dag gehad het was mijn vrije dag. Al vroeg opgestaan om naar de camping te gaan. Daar even thee gedronken bij sylvia en haar moeder en daarna zijn we samen naar digne les bains geweest. Daar lekker over de markt gelopen en allerlei aparte vormen groente en fruit gezien. We hebbn ook paar keer een terrasje gepakt en tussen de middav een heel lekker broodje gegeten. In de middag nog evdn wezen zonnen en zwemmen op de camping. In de avond heb ik pannekoeken gebakken voor ons drieen en ik heb nog gebeld met mijn ouders. Daarna nog naar de cabaret show wezen kijken.

Donderdag al om 10.00 begonnen met werken en weer om 16.30 klaar. Na het werk nog even een uurtje naar het zwembad geweest. Na het eten ben i samen met sylvia en haar moeder nog naar digne geweest er zoueen festival zijn het viel alleen beetje tegen want de kraampjes waren al dicht en er was niet echt leuke muziek dus toen zijn we maar even op een terrasje gaan zitten om wat te eten en drinken het was wel gezellig.

Gister zijn sylvia en haar moeder weer weg gegaan wel jammer. In de middag weer gewerkt en s'avonds ben ik met marianne en minnie van de receptie naar een bandje wezen luisteren in chateau arnoux dus dat was leuk. Vandaag laatste drukke zaterdag en dan wordt het al een stuk rustiger op de camping. Nog maar 9 dagen dan ga ik weer naar huis. Heb er wel weer zin in en ben blij als ik mijn ouders weer in armen kan sluiten.
Ik kom volgende week nog met 1 verslag .
Xx