de tijd gaat snel - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu de tijd gaat snel - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

de tijd gaat snel

Blijf op de hoogte en volg Ante

04 Augustus 2013 | Frankrijk, Volonne

Bonjour hier een verslag vanaf de camping het gaat goed hier ik zit alweer over de helft heen deze week paar keer beetje last gehad van heimwee maar
Voorderest een leuke week gehad. Woensdag eindelijk mijn super leuke pakketje ontvangen met natuurlijk schuddebuikjes:) en verschillende sausmixen noodles dropjes iets te lezen en nog meer.

Donderdag voor het eerst gewerkt van 10-16.30 was ook wel lekker heb gelukkig mijn kleding vzn vacansoleil mee kunnen geven meg iemand dus dat scheelt weer in de koffer na het werk nog even naar het zwembad geweest en noodles gegeten. Vrijdagochtend ook nasr het zwembad geweest ik probeer zoveel mogelijk zon mee te pakken. Daarna weer gewerkt gister was get heel druk met veel aankomsten met bijna alleen maar franse gasten dus kan mijn frans wel oefenen . Ik blijf het echt een moeilijke taal vinden maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen.

Woensdag ben ik waarschijnlijk vrij dus ik ga even kijken voor een exursie of ik ga met de bus naar sisteron of digne . Vanavond weer welcome show ik kom snel weer met een verslag xxx

• 04 Augustus 2013 - 18:09

Tineke:

Heel veel plezier met je excursie of bustocht naar sisteron. Vooral even lekker weg van de camping. Wat gaat de tijd nu snel,voor je het weet zit je weer op de bank thuis en gaat het gewone leven weer beginnen.