presque 3 semaines - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu presque 3 semaines - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

presque 3 semaines

Blijf op de hoogte en volg Ante

19 Juli 2013 | Frankrijk, Volonne

Bonjour het heeft even geduurd maar hier is een nieuw verslag. Ik ben hier alweer bijna drie weken gaat eigenlijk best wel snel. Zondag heb ik weer meegedaan met de welcome show was weer erg leuk om te doen daarna was het dansavond waar ik lekker aan mee heb gedaan . Op maandag heb ik eindelijk boodschappen kunnen doen dus meteen heel veel ingekocht bij de lidl. De rest van de week weer iedere dag gewerkt van 12.30-19.

In de ochtend ga ik bijna altijd naar het zwembad om toch een beetje vakantiegevoel te hebben. En in de avond altijd naar een show kijken. Gister dag vrij gehad was wel echt even fijn. In de ochtend heb ik eerst meegedaanmet zumba ik kreeg zelfs complimentje van een jongetje dat ik het goed kon:-) en daarna meteen sportief verder met aquagym. Toen even een stokbrood gehaald om te eten en lekker aan het zwembad gelegen. Ik ben voor de eerste keer van de glijbaan geweest met collega's. Helaas werd het om 14.30 slecht weer dus rest van de middag even nagels opnieuw gelaktshirts gewassen en wat gelezen en muziek geluisterd. Voor het eerst pannekoeken gebakken die best wel lekker waren en daarna geskypt met mijn ouders en tim en naar pirates of the carribean wezen kijken.

Nu ben ik bij de laverie om een wasje te draaien en straks nog even kijken of
Ik een leuke excursie kan doen.
Morgen ga ik proberen wat foto's te plaatsen. Xxx

  • 19 Juli 2013 - 12:41

    Marianne:

    Leuk Ante om te lezen dat je het naar je zin hebt. In de receptie hebben we helemaal geen tijd meer om even te kletsen. Het is nu echt hoogseizoen en druk druk druk....

    Als het volgende week weer hetzelfde rooster is kunnen we misschien samen een excursie doen donderdag. Beetje afhankelijk van wat je wil, want ik vond dat Via Ferrata al eigenlijk te spannend, hihi.

    Nou tot straks, jij bent nu al aan het werk.
    Bisous

  • 19 Juli 2013 - 15:21

    Tineke:

    hoi lieve ante, heerlijk om deze verslagjes te lezen, je pakje heb ik gevuld en zal ergens volgende week afgeleverd worden bij de receptie, (verrassing wat er in zit.)Tot skypes maandagavond.xxxxxtineke

  • 22 Juli 2013 - 16:37

    Belinda:

    hoi ante wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat het lekker gaat met je geniet er maar van lieverdxxx gr uit haarlem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Volonne

mon expérience en France

ik ga 9 weken werken op camping l'hippocampe in volonne!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

laatste dag

24 Augustus 2013

leuke week

14 Augustus 2013

op het gemakje

09 Augustus 2013

plezier

04 Augustus 2013

de tijd gaat snel
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 14477

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: