bijna op de helft - Reisverslag uit Curbans, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu bijna op de helft - Reisverslag uit Curbans, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

bijna op de helft

Blijf op de hoogte en volg Ante

31 Juli 2013 | Frankrijk, Curbans

Bonjour bonjour hier weer een verslag vanaf de camping. Het gaat heel goed hier ik zit alweer bijna op de helft gaat best snel eigenlijk. Het parapenten opdonderdag was supergaaf het was eigenlijk heel relaxt en ik heb echt kunnen genieten van de prachtige omgeving. Daarvoor ook nog aan het meer gelegen en gepicknickt. Ik denk er met veel plezier aan terug! Vrijdag weer gewoon gewerkt en een wasje gedraaid.

Zaterdag voor het eerst hier met de auto gereden om boodschappen te doen en s'middags weer een drukke dag gehad met veel en vooral franse gasten. S'avonds naar het dorp geweest waar een middeleeuws feest was met vuurspuwers vuurwerk en heel veel kraampjes. Zondagochtend weer eens naar het zwembad geweest en in de middag gewerkt en meteen daarna de welcome show.
Van zondag op maandagnacht hele hevige onweer en regen gehad dus om 6 uur s'ochtends zaten we in de keuken. Daarom maandagochtend lekker in het huis gebleven. Gister ook gewerkt en s'avonds geholpen bij de kermesse heb de hele avond pionnen omhoog gezet voor de bowling.

Vandaag hele dag in de zon gebakken op mijn vrije dag en gezellig gekletst met nederlanders en belgen. Nu een was aan het draaien daarna pizzaatje eten skypen en naar de karaoke.

A bientot
Xx

• 31 Juli 2013 - 18:43

Tineke:

ben je een beetje bruin geworden vandaag? vanavond lekker skypen ,kunnen we weer even bijkletsen.

• 31 Juli 2013 - 18:50

Belinda :

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en voor straks eetsmakelijk xxx Belin