al bijna 2 maanden - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu al bijna 2 maanden - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

al bijna 2 maanden

Blijf op de hoogte en volg Ante

26 Maart 2014 | Oostenrijk, Wenen

Hoi hier is weer een nieuw verslag
Vorige week leuke week gehad op maandag ben ik naar de locobar geweest met de Erasmus studenten , was gezellig om even te kletsen. Natuurlijk ook weer de hele week naar school maar is wel relaxt. hoef niet hele dagen en heb ook bijna geen huiswerk. Gelukkig was het veel mooi weer dus lekker genieten heb al zonder jas buiten gelopen in een topje.

Donderdag was het bijna 22 graden , ik wilde een fietstocht met leonie gaan doen langs de donau alleen daar heb je een creditcard voor nodig die ik nog niet heb. Dus zijn we lekker een wandeling over het donauinsel gaan maken en hebben we genoten van het zonnetje. We hebben zelfs ons eerste ijsje in het zonnetje gegeten. s'avonds naar het concert van James Blunt was echt geweldig! in het voorprogramma was Anna f. er dat is een Oostenrijkse zangeres die ook leuk zingt en daarna natuurlijk de artiest james blunt! ruim 1,5 uur genoten van zijn prachtige liedjes zowel van zijn nieuwe album als oude liedjes. Dit is echt een leuk aandenken aan wenen!

Vrijdag als eerst in de ochtend de finale van wie is de mol teruggekeken en zoals ik al vanaf aflevering dacht is suzanne de mol. dus heb het goed geraden:) Daarna naar school eerste presentatie voor een klas , ging wel goed op zich.

Zaterdag in de ochtend maar eens flink boodschappen gedaan en voorderest veel geleerd in het weekend voor mijn toets van pricing. Zondag ben ik nog wezen lunchen met mijn huisgenoot bij een veganistisch restaurant viel niet tegen en makkelijk dat ik niet hoefde te kijken wat erin zat. Mijn huisgenootje gaat al bijna weg dus was nog even gezellig om wat samen te doen.

Maandag had ik mijn eerste toets namelijk van prijsstrategieeen. Ik had teveel geleerd zoals altijd en vond het best lastig om de theorie toe te passen dus ben benieuwd. het duits was gelukkig geen probleem. Ik heb nu zelfs soms dat ik even niet weet hoe ik een woord in het nederlands moet schrijven. Deze week nog les en ik waarschijnlijk ga ik zaterdag even naar de naschmarkt.
Natuurlijk heb ik ook wel eens heimwee maar dat hoort erbij.
Als iemand het leuk vind om te skypen stuur me gewoon een berichtje via facebook

tot snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

studie wenen

zoals jullie weten ga ik de komende 5 maanden studeren in wenen

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Tschüss

12 Juni 2014

Zomers

30 Mei 2014

laatste maand

16 Mei 2014

tijd vliegt

06 Mei 2014

druk, druk, druk
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 14468

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: