school en de toerist uithangen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu school en de toerist uithangen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

school en de toerist uithangen

Blijf op de hoogte en volg Ante

09 April 2014 | Oostenrijk, Wenen

Grüß Gott , hier weer een verslag vanuit wenen.
De afgelopen 2 weken veel naar school geweest en niet zo heel veel gedaan eigenlijk. Inmiddels voor bijna elk vak al presentatie moeten geven dus dat gaat al steeds beter , blijft niet mijn hobby. Ook lange schooldagen van 8.30-21.45 en zelfs een keer een hele zaterdag, maar ik mag niet klagen in mei en juni hoef ik nog maar 2 dagen per week naar school en na de periode hier in wenen geen lessen meer alleen nog een jaar stage en afstudeerstage.

Ik heb nog wel even de toerist uitgehangen door naar de naschmarkt te gaan is een gezellige en best grote markt met antieke spullen, kleding, groente& fruit , kruiden en nog veel meer. En aansluitend naar een hele grote winkelstraat geweest met alle winkels die je kunt bedenken en een lekker italiaans ijsje gegeten want het was super lekker weer. Het is hier sowieso de laatste tijd heel lekker weer, genieten dus maar.
Afgelopen zondag nog naar de paasmarkt bij schloss schonbrunn niet heel groot maar wel leuk om even te zien , en anders dan in nederland verkopen ze ook daadwerkelijk dingen voor pasen zoals glas beschilderde paaseieren en allerlei versierels. Daarna nog een taartje gegeten bij aida.

Maandag voor het eerst naar de opera , kwam er al snel achter dat dat toch niet echt iets voor mij is dus in de pauze ben ik weer naar huis gegaan. in ieder geval geprobeerd. Vrijdag komen mijn ouders en daar kijk ik heel erg naar uit! en in mei komt tim nog een weekend lang super leuk. En in mei zijn er ook nog veel evenementen met de Erasmus groep.

Vanaf vrijdag ook lekker 1,5 week vakantie. Na de vakantie kom ik weer met een verslag

Tschüss x ante