arrivee au camping - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu arrivee au camping - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

arrivee au camping

Blijf op de hoogte en volg Ante

02 Juli 2013 | Frankrijk, Volonne

Bonjour,
Hier mijn eerste reisverslag vanuit la france. Zondag ben ik vertrokken naar de camping en de reis is heel goed verlopen. Ik had meteen de goede bus en ik werd opgehaald door de camping. Bij aankomst kreeg ik meteen een rondleiding door het huis waar ik verblijf. Ik heb hele leuke collega's en het is een lekker groot team.

Gister was het dan zover mijn eerste werkdag. Dat vond ik heel spannend en nu nog steeds. Er waren bijna alleen maar franse gasten dus meteen een grote uitdaging om frans te spreken.gelukkig heb ik hele behulpzame collega's. Ik heb onder andere de gasten naar hun verblijf gebracht waarbij ik 2 keer verdwaald ben. Ook heb ik in een golfkar gereden om de handdoeken en lakens weg te brengen. Verder heb ik gasten ingecheckt en aangemeld. Vanmiddag is de 2de keer om te gaan werken van 12.30-19.00.
Vanavond voir het eerst pasta koken.

Donderdag ga ik met een collega naar de lavendelvelden. Ik kom gauw weer met een nieuw verslag!
Bisous ante

  • 02 Juli 2013 - 10:49

    Odette:

    Hey meid!

    Wat fijn dat de reis goed is verlopen en je goed bent aangekomen. Tuurlijk is het even wennen, maar je doet je best en dan komt het vast helemaal goed! Het is ook niet zo vreemd hoor dat je verdwaald op je eerste dag, dat is meer dan normaal, je kan ook niet alles in 1 keer weten. Is het een grote camping? En is het lekker weer? Hier schijnt het zonnetje nu ook, dus lekker ontspannen en bijkomen van de tentamens, ben nog in spanning aan het afwachten op de resultaten, al wel een 7.9, 7.3 en 7.6 behaald, dus dat is fijn. Werkse alvast vandaag en eet smakelijk vanavond!

    dikke knuffel!

  • 02 Juli 2013 - 18:22

    Tineke:

    Hoi ante wat een geweldig leuk verslag,wij zagen het al helemaal voor ons,dat rijden in die golfkar en ach het verdwalen is een familiekwaaltje.

  • 07 Juli 2013 - 10:16

    Belinda:

    hoi ante wat fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen want dat was toch wel even spannend.

    heel veel plezier daar en we wachten op je volgende verslag.

    xxxxxx van uit haarlem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Volonne

mon expérience en France

ik ga 9 weken werken op camping l'hippocampe in volonne!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

laatste dag

24 Augustus 2013

leuke week

14 Augustus 2013

op het gemakje

09 Augustus 2013

plezier

04 Augustus 2013

de tijd gaat snel
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 14465

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: