bonjour - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu bonjour - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

bonjour

Blijf op de hoogte en volg Ante

06 Juli 2013 | Frankrijk, Volonne

Hoi hoi hier een nieuw verslag vanuit volonne. Het werken bijde receptie gaat al steeds wat beter en ik ben gelukkig niet meer verdwaald:) het franse toetsenbord is nog wel lastig af en toe. Donderdag heb ik een hele leuke daggehad ik ben samen met een collega naar de lavendelvelden geweest waar we een aantal leuke foto's hebben gemaakt daarna verder naar gorges du verdon waar het echt prachtig was met een enorm blauw meer tussen de bergen. Daar hebben we gepicknickt en terug op de camping even lekker naar het zwembad geweest. S'avonds nog even boodschappen gedaan en gekeken naar de pirates of the carribean show.

Mijn dagen bestaan uit rustig opstaan douchen onbijten en dan iets voor mezelf en s'middags werken s'avonds ga ik vaak naar de animatieshow.
Ik heb wel af en toe last van heimwee maar gelukkig bestaat er skype. Vandaag gaat het een drukke dag worden opde camping met 105 aankomsten. Ik heb tot nu toe nog iederedag gekookt dus dat gaat wel goed. Ik vind de franse taal nog wel lastig maar het gaat steeds beter. Ik mis jullie en ik kom volgende week weer met een verslag
Xxante

  • 06 Juli 2013 - 19:49

    Jacolien Mol:

    hallo Ante,
    wat leuk om je stukje te lezen . Ik vind het hartstikke goed van je dat je gekozen hebt voor een buitenlandse stage.Het zal zeker wennen zijn, maar je zal er zoveel van leren. geniet er van,groetjes uit zierikzee

  • 06 Juli 2013 - 22:50

    Nicole:

    Hoi Ante, ben blij dat je je draai een beetje gevonden hebt. Het is gewoon wennen aan een nieuwe omgeving en nieuwe mensen. Doe lekker je eigen dingetjes dan komt het vanzelf goed. Het zal wel een stukje drukker gaan worden en de franse taal gaat ook steeds makkelijker straks. Wij wensen jou nog veel plezier en we blijven je volgen. Liefs Nicole en Eelco xxx

  • 07 Juli 2013 - 10:20

    Belinda :

    he ante

    wat fijn om te lezen dat het al weer wat beter gaat met je heimwee en ja gelukkig is er skyp.
    nou werkse en niet te bruin ;-) worden he.

    xxxbelinda

  • 07 Juli 2013 - 20:12

    Odette:

    Hey schat! Mooi dat je het wel naar je zin hebt en naarmate je er langer bent gaat alles vast beter, je kan het he meid! Het is een leuke ervaring voor je en je kan er zeker veel van leren. Ik mis jou ook hoor, toch wel jammer dat we in de vakantie niks kunnen afspreken, maar we gaan zeker een keer skypen! Veel plezier verder. Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Volonne

mon expérience en France

ik ga 9 weken werken op camping l'hippocampe in volonne!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

laatste dag

24 Augustus 2013

leuke week

14 Augustus 2013

op het gemakje

09 Augustus 2013

plezier

04 Augustus 2013

de tijd gaat snel
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: