genieten - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu genieten - Reisverslag uit Volonne, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

genieten

Blijf op de hoogte en volg Ante

10 Juli 2013 | Frankrijk, Volonne

Hoi hoi het gaat goed hier in la france. Ik geb niet meer zoveel heimwee en kan nu echt genieten. Zaterdag een hele drukke dag gehad met heel veel nieuwe aankomsten. Zondag heb ik meegedaan aan zumba in de ochtend dat was heel leuk maar ook erg warm s'middags weer gewerkt het wasvnog steeds druk met weer veel nieuwe gasten. S'avonds heb ik voor het eerst meegedaan aan de welcome show waar ik een nerderig meisje moest spelen met een lelijkke bril paars rokje en geel t-shirt ik ken nog niet alle dansen dus nu heb ik alleen meegedaan met gangnam style en de zomerdans.
Afgelopen dagen is het niet zo mooi weer geweest met vooral eind de middag veel regen en onweer.

Maandag en dinsdagmorgen lekker naar het zwembad geweest om te zonnen lezen en zwemmen en om mee te doen met aquagym. Maandagavond was er een quizavond op de camping waar ik samen met een groep belgen en huisgenoten 2de ben geworden het was heel gezellig. Gister op tijd naar bed gegaan en vandaag werken en vanavond naar de cabaret avond. Morgen lekker een dag vrij waarbij het hopelijk mooi weer word voor een ontspannen dag aan het zwembad.
Van de week ga ik een keer proberen foto's te uploaden
Tot snel xx

• 10 Juli 2013 - 11:54

Sandra:

Hee Ante,

Wat tof om te kunnen lezen hoe jou dagen verlopen! Jij hebt het naar je zin daar is geen twijfel over mogelijk haha.. Papa en mama gisteren nog op bezoek gehad, helaas ik moest werken bij de beste strandtent van Nederland!! Jaja je leest het goed Perrys heeft de award voor beste van Nl gewonnen..
    We hebben hier de afgelopen paar dagen mooi weer gehad maar op dit moment komen de donkere wolken weer aangezet!
    Ante, geniet en beleef en ik wacht je volgende verslagje af. Die zal ik vast lezen als ik met mijn billen aan de zee lig haha
    Dikke kus voor jou
    XXX Sandra