avontuur - Reisverslag uit Curbans, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu avontuur - Reisverslag uit Curbans, Frankrijk van Ante Biemans - WaarBenJij.nu

avontuur

Blijf op de hoogte en volg Ante

25 Juli 2013 | Frankrijk, Curbans

Bonjour hier weer een berichtje vanaf de camping. Het gaat goed hier alleen af en toe last van heimwee gelukkig niet te vaak. Ik geniet nu ook echt van alles. Vorig weekend weer veel nieuwe aankomsten gehad dus heel veel mensen ingecheckt en de hele camping over gefietst:-) zondag weer welcome show gedaan altijd leuk om te doen. Maandag ben ik gaan kijken voor een excursie buiten de camping. Voorderest weer gewerkt en dinsdag wezen kijken bij de kermesse. Dat zijn allemaal spelletjes voor kinderen. Volgende week ga ik ook een keer in clownspak om bij de bowling te staan.

Gister eerst weer lekker bij het zwembad gelegen en daarna gewerkt. S'avonds was de mister en miss verkiezing en daarna nog even gezellig gekletst met collega's .

Jullie verwachten het vast niet maar vandaag ga ik paragliden met 2 collega's super spannend maar ook onwijs gaaf. Eerst gaan we naar een meer om te zonnen en picknicken en om 16.00 gaan we parapenten zoals ze het hier noemen. Vanavond is er comedie musical met allemaal dansen bij het zwembad dus daar ga ik naar toe om te kijken.

Ik kom snel weer met een verslag om over mijn paraglide avontuur te vertellen:-) xx

  • 25 Juli 2013 - 11:06

    Tineke:

    hoi ante ,wat een avontuur ga je aan met het parapenten, ik vind het superstoer dat je het gaat doen. Heel veel plezier op je vrije dag en we skypen zaterdag weer. ik sms vanavond wel even of je weer met beide benen op de grond staat

  • 25 Juli 2013 - 11:43

    Belinda :

    Super gaaf ante we willen wel foto's zien hè we willen bewijs xxx veel plezier

  • 27 Juli 2013 - 09:28

    Belinda:

    hoi ante hoe was het gegaan ??? was het gaaf ik hoor het graag van je nog veel plezier xxx belinda dennis en priscilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Curbans

mon expérience en France

ik ga 9 weken werken op camping l'hippocampe in volonne!

Recente Reisverslagen:

01 September 2013

laatste dag

24 Augustus 2013

leuke week

14 Augustus 2013

op het gemakje

09 Augustus 2013

plezier

04 Augustus 2013

de tijd gaat snel
Ante

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 14457

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 01 Februari 2015

Stage Valencia

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

studie wenen

30 Juni 2013 - 02 September 2013

mon expérience en France

Landen bezocht: